سانترال لب در خواجه نصیر

جراحی سانترال لب یک راه‌حل بسیار موثر برای افرادی است که مایل به داشتن لب‌هایی برجسته و بزرگ هستند. در این روش جراحی فاصله بین بینی و خود لب بالایی کاهش پیدا می‌کند تا لب بالایی حالتی برجسته پیدا کند. سانترال لب برای افرادی که لب بالایی نازکی دارند یک راه‌حل دائمی است. این روش هم برای بزرگ کردن لب و هم برای افتادگی لب ناشی از افزایش سن استفاده می‌شود.

هزینه سانترال لب در خواجه نصیر

سانترال لب یا لیفت لب بالایی (Central Lip Lift) یک عمل جراحی زیبایی است که هدف آن چرخاندن دائمی لب بالایی به سمت بیرون و کشیدن آن به سمت بالاست. این کار باعث می‌شود تا مقدار بیشتری از بافت لب دیده شود. جراحی برای سانترال لب گزینه‌ای برای زیباجویان جوان و مسن مناسب است. زیباجویانی که سانترال لب را انتخاب می‌کنند، معمولا به دنبال راه‌حلی دائمی و دوری از تزریق فیلر یا بوتاکس هستند.

شاخص کلیدی برای انجام این عمل به بیشتر بودن فاصله بین بینی و لبه بالایی نهفته است. به ناحیه زیر بینی فیلتروم می‌گویند. با کوتاه کردن فیلتروم و کشیدن لب بالایی به سمت بالا، رنگ صورتی بیشتری از لب‌ها دیده می‌شود و تصور لب‌های بزرگی را ایجاد می‌کند. داشتن لب‌های نازک و زیاد بود فاصله بین بینی و لبه بالایی مهمترین دلایل برای انجام سانترال لب است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *