سانترال لب

برخی افراد از ظاهر لب های خود راضی نیستند و به دنبال تغییرات اساسی جهت تقویت و بهبود زیبایی خود می باشند. امروزه جراحی زیبایی و پلاستیک به کمک آمده تا رویا های شما در مورد زیبایی چهره تان به تحقق بپیوندد. جراحی زیبایی لب با هدف زیبا سازی چهره انجام می شود. انجام این نوع جراحی به روش های مختلفی صورت می گیرد. یکی از روش هایی که برای جراحی زیبایی لب انجام می شود، سانترال لب پایین است.

اگر به دلیل افزایش سن لب های شما زیبایی و برجستگی گذشته را ندارند، انجام سانترال لب یک راه برای کمک به شما جهت ایجاد تغییرات روی لب است. مراجعه به یک پزشک متخصص ، نکته مهمی است که قبل از تصمیم گیری برای انجام لیفت سانترال لب باید به آن اندیشید. انجام جراحی نزد پزشکان مجرب باعث می شود تا نتایج بعد از عمل موفقیت آمیز باشند و همان گونه که شما انتظار داشتید، لب های تان تغییر کنند.

اگر به دنبال تغییرات اساسی در چهره خود از طریق سانترال لب پایین هستید، با ادامه مقاله زیر همراه باشید. در این مقاله سعی شده همه آنچه که شما در مورد این نوع جراحی باید بدانید، آورده شود تا شما با آگاهی و اطلاعات بیشتری جهت انجام جراحی تصمیم گیری نمایید. پس با ما همراه باشید تا هر آنچه که لازم است را در این زمینه بیاموزید.

عمل سانترال لب پایین چیست و چگونه انجام می شود؟

لیفت ساترال لب پایین یک جراحی زیبایی و یک روش دائمی برای تغییر شکل لب‌ ها و حجم دادن به آن به صورت طبیعی است. علاوه بر این، برای دستیابی به نتیجه بهتر، گاهی ممکن است تزریق لب نیز به این روش اضافه شود. این نوع جراحی برای افراد بین ۲۰ تا ۸۰ سال که از فرم لب خود راضی نیستند، توصیه می‌شود.

لیفت سانترال لب پایین ، یک روش جراحی است که شامل استفاده از بافت موجود در لب برای ایجاد حجم و برجستگی بیشتر لب است. حجیم سازی لب پایین معمولا در اکثر مطب‌ ها با استفاده از انواع پرکننده‌ های تزریقی برای حجیم ‌تر کردن لب ها انجام می‌شود. ولی لیفت سانترال لب پایین، باید توسط یک پزشک ماهر و کار بلد انجام شود، زیرا این کار به مهارت و تخصص نیاز دارد. بازسازی نقایص گسترده لب پایین یک جراحی دشوار محسوب می‌شود. تکنیک جدیدی جهت بازسازی و ترمیم لب پایین وجود دارند که هدف نهایی آن زیبا تر کردن دهان هنگام باز و بسته شدن است.

این تکنیک با نام لیفت سانترال لب، علاوه بر زیبایی دهان هنگام باز و بسته شدن، به فرم بهتر دهان و لب ها نیز کمک می کند تا نتایج زیبایی با رضایت بیشتری همراه باشند. انجام لیفت سانترال لب پایین شامل بازآرایی دقیق و اصولی بافت نرم در امتداد پوشش داخلی لب است. تا لب پرتر و از نظر زیبایی بهتر به نظر برسد. این روش بسیار تخصصی برای تقویت لب بر اساس استفاده از چیزی است که فلپ پیشرفته V-Y نامیده می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *